شماره بیست و دو

خرید بک لینک

ولی خیلی خوب است یکی باشد فقط برای خودت که آدم دلش قرص باشد که هست

از یک جایی به بعد وقتی تنها میمانی احساس می کنی خیلی بیخودی هستی

دارم غرق می شوم در این حس بیخودی

آه مارس جان کاش میشد یک جهان موازی بود می رفتیم آنجا و تکلیفمان را مشخص می کردیم و من از این سرگردانی نجات پیدا می کردم که دوستم داری دوستم نداری دوستم داری دوستم ندار دوستم داری دوستم ندا دوستم داری دوستم ند دوستم داری دوستم ن دوستم داری دوستم دوستم داری دوست دوستم داری دوس دوستم داری دو دوستم داری د دوستم داری دوستم دار دوستم دا دوستم د دوستم دوست دوس دو د

نقطه سر خط

شماره نوزده...

ما را در سایت شماره نوزده دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 42 تاريخ: شنبه 24 تير 1396 ساعت: 23:21

صفحه بندی