شماره سی و دو

خرید بک لینک
حال همه ما بد است زندگی تمام روح ما را در اسارت گرفته است دیگر نمی توانم به مانند سابق کلمات را کنار هم بچینم و آنچه را که از روحم میگذرد به انگشتانم منتقل کنم دلم آرامش میخواهد اینکه کاش سایس اینجا بود دلم برای لبخندهای یواشکی اش پر میزند لعنت به من که گند زدم به سراب احساس سه ساله ام که دیگر راه بازگشتی ندارم
چه کردم با خودم که دیگر حتی قدرت بازگشت به یک سراب را هم ندارم چه برسد به واقعیت
کاش سایس بود حتی خیالش
شماره نوزده...

ما را در سایت شماره نوزده دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 48 تاريخ: سه شنبه 4 ارديبهشت 1397 ساعت: 18:37

صفحه بندی