میخواهم بنویسم تو را از یاد برده ام و برایم نیستی ات فرقی ندارد درونم از هرچه توست تمام شده است
ما را در سایت شماره نوزده دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 52 تاريخ: شنبه 30 آذر 1398 ساعت: 4:03